Sağlık iletişimine yenilikçi bir yaklaşım getiren gHealthcare, 2001 yılında kuruldu. Tutkulu, dinamik, kibar, sıkı çalışan, pırıl pırıl, kendilerini işlerine adamış 30 üyesi ile, İstanbul’da ama kentin keşmekeşinden uzakta keyifli bir ortamda hizmet veriyor.

Her projenin, ajansın ilk işiymiş gibi ilgi gördüğü, beyin fırtınasının şiddetini asla yitirmediği, yaratıcı ateşin daima canlı tutulduğu ajans, reklamverenler için doğru bir çözüm ortağı olarak varlığını sürdürüyor.

Ajansın müşteri portföyünde ilaç markalarının yanısıra sağlık iletişimi mesajlarına odaklanan hızlı tüketim ürünleri de var.

gHealthcare’ın başarılı kampanyaları, ilki 2008’de düzenlenen Türkiye’nin tek sağlık iletişimi yarışmasında bugüne kadar birçok kez ödüle değer görüldü.

2009’da sınırların ötesine geçen ajans, 2017 yılının Mart ayı itibariyle The BlocPartners ortaklığının önemli bir parçası oldu.